OBCHODNÍ PODMÍNKY
(podléhají zákonu č. 206/2005 – Spotřebitelský kodex, jak byl revidován zákonem č. 21 ze dne 21. února 2014, pro smlouvy uzavřené mezi spotřebiteli a profesionály po datu 13. června 2014)
Přijetí obchodních podmínek
Tím, že zákazník uskuteční objednávku jakýmkoli zde uvedeným způsobem, prohlašuje, že se seznámil se všemi informacemi poskytnutými během nákupního procesu, a plně přijímá následující obecné podmínky a podmínky platby a dodání, stejně jako specifické podmínky dostupné v každém produktovém listu.
Přijetím objednávky, ať už částečným nebo úplným, je uzavřena smlouva mezi prodejcem Borelli Store s.r.o. se sídlem Via dei Marmorari, Spilamberto (MO) V okamžiku odeslání objednávky bude zákazníkovi výslovně sděleno, že objednávka zavazuje k platbě.
Postup nákupu
Produkty dostupné v online katalogu na webu v okamžiku odeslání objednávky lze zakoupit pouze pomocí elektronického košíku, jak jsou popsány v příslušných informačních listech. Obrázky produktů zobrazené na každém produktovém listu jsou pouze ilustrativní. Pro nákup stačí přidat požadované produkty do košíku (kliknutím na tlačítko koupit) a postupovat podle pokynů na obrazovce. Na konci objednávky bude automaticky odeslán e-mail s rekapitulací objednávky s veškerými detaily týkajícími se nákupu a přidruženou dodací lhůtou.
Ceny
Všechny ceny uvedené na webu zahrnují DPH. Náklady na dopravu nejsou zahrnuty (pokud není uvedeno jinak). Náklady na dopravu budou zobrazeny během objednávkového procesu a částka se může lišit v závislosti na typu zakoupeného produktu. Změny cen mohou nastat bez předchozího upozornění, ale v každém případě budou objednávky zpracovány za cenu uvedenou v okamžiku nákupu.
Dostupnost produktů a dodací lhůty
Dostupnost každého produktu je na produktovém listu uváděna s častými aktualizacemi. Zakoupený produkt bude dodán do odhadované lhůty uvedené v objednávce. Služby budou poskytnuty ve lhůtě uvedené v každé nabídce, nebo budou dohodnuty mezi spotřebitelem a poskytovatelem služeb.
Předpokládané způsoby platby
Na webu Griffeshop.com si můžete vybrat z několika způsobů platby, všechny jsou zaručeny podle nejmodernějších bezpečnostních standardů.
Platba kreditní kartou
Pro maximální zabezpečení vašich plateb se online transakce vašich nákupů hrazených kreditní kartou provádějí s certifikací Verisign prostřednictvím zabezpečeného serveru, který používá ochranný systém SSL (Secure Socket Layer). Tento systém šifruje zadávané informace, aby bylo nemožné je zachytit. V okamžiku platby vaší objednávky kreditní kartou budete automaticky přesměrováni na zabezpečenou stránku (SSL) webové stránky banky, která transakci zpracovává. Na této stránce můžete zcela bezpečně zadat údaje o své kartě (číslo a datum expirace). Údaje jsou skutečně přenášeny přímo do banky, což vám poskytuje maximální záruku. Na rozdíl od toho, co se děje v tradičním obchodě (kde údaje o vaší kartě vidí majitel, prodavač, číšník), se online transakce stává absolutně bezpečnou, protože nikdo (ani my) nemá přístup k kódům kreditních karet používaných našimi zákazníky. Kód se používá pouze pro platbu; pokud je platba úspěšná, potvrzení je okamžité a od banky obdržíme pouze číslo účtenky. Kód kreditní karty se nezachová v žádném z našich archivů. * Griffeshop si vyhrazuje právo požádat zákazníka o dodatečné informace (např. pevné telefonní číslo) nebo o zaslání kopie dokumentů prokazujících vlastnictví použité karty. V případě absence požadované dokumentace si vyhrazujeme právo objednávku nepřijmout.
S vaším účtem PayPal
Funkce PayPal je velmi podobná běžnému bankovnímu účtu, po otevření účtu můžete posílat nebo přijímat peníze, rychle provádět online platby. Navíc PayPal splňuje nejvyšší bezpečnostní standardy na trhu a disponuje technologiemi proti podvodům, které chrání každou transakci. Pokud již máte účet PayPal a rozhodnete se nakupovat tímto způsobem, po odeslání objednávky budete přesměrováni na pokladní stránku PayPal (zabezpečená a chráněná transakce SSL), kde stačí zadat přihlašovací údaje, které jste si vybrali při registraci na PayPal. Pokud chcete využít tento způsob platby, ale nejste zaregistrováni u služby PayPal, navštivte web www.paypal.it. * Griffeshop si vyhrazuje právo požádat zákazníka o dodatečné informace (např. pevné telefonní číslo) za účelem určení skutečného vlastnictví účtu PayPal. V případě absence požadované dokumentace si Griffeshop vyhrazuje právo objednávku nepřijmout.
Způsoby doručení a náklady na doručení
Naše zásilky jsou prováděny prostřednictvím expresního kurýra. Když jsou zásilky odesílány expresním kurýrem, po odjezdu objednaných produktů obdrží zákazník e-mailem číslo zásilky (sledovací číslo), s nímž může sledovat a v reálném čase vyhledávat zásilku. Tyto informace jsou zasílány přímo od přepravce zásilek, aby zákazníkovi zaručily 100 % služby. Zboží je baleno a předáváno přepravci ve lhůtách a podmínkách uvedených výše nebo specifikovaných v každém produktovém listu. Čas doručení je uveden v uživatelském panelu uvnitř každého seznamu objednávek. Počet dní potřebných pro doručení se vztahuje pouze na pracovní dny. Když je objednávka předána přepravci, doba doručení se liší od 1 do 2 pracovních dnů (výjimkou jsou ostrovy a znevýhodněné oblasti). Uvedené doby doručení jsou pouze orientační a mohou se lišit v důsledku faktorů, které nejsou v naší moci (špatné počasí, stávky, ...). Pokud je placeno dobírkou, přepravce je pověřen vybráním dlužné částky před doručením balíku (šeky nejsou přijímány). V případě nepřítomnosti může přepravce zanechat oznámení nebo se pokusit o další doručení, poté zboží zůstane několik dalších dní uloženo na příslušné pobočce. V případě vyzvednutí na jejich pobočce obvykle nejsou účtovány žádné další poplatky. Doporučujeme zákazníkovi, aby při převzetí zboží ověřil, že počet balíků odpovídá tomu uvedenému na dopravním dokladu a že obal je neporušený a nevykazuje žádné poškození nebo zjevné změny. V případě nesrovnalostí, poškození nebo zjevných změn okamžitě tuto situaci reklamujte u přepravce, přičemž na dokumentu k podpisu uveďte výrok "PŘIJATO S VÝHRADOU - poškozený balík". Pouze takto bude možné připsat přepravci jakékoli škody vzniklé přepravou po doručení. Omezení náhrady, kterou dluží přepravce - stanovené na národní úrovni na 1 euro za každý kg hrubé hmotnosti ztraceného nebo poškozeného zboží. Jinak se balíček považuje za správně doručený. Náhrada Borelli Store s.r.o. v žádném případě nemůže být považován za odpovědný za nedostatky, které nastaly běrem přepravy.
Dokumenty k nákupu
Každá objednávka bude doprovázena DDT, který může být použit jako dokument prokazující platnost záruky.
Bezpečnost a odpovědnost
Borelli Store s.r.o. nebude odpovědný za žádné přímé ani nepřímé škody vzniklé nesprávným nebo nevhodným použitím prodávaných produktů. Doporučuje se pečlivě číst upozornění a instrukce výrobce uvedené v balení. Produkty prodávané jsou v souladu s normami a jsou schváleny podle předpisů Evropské unie. Borelli Store s.r.o. neposkytuje služby předmětem nákupu na svém webu. Subjekt poskytující služby specificky uvedený v každém propagačním listu je subjektem odpovědným vůči spotřebiteli za shodu, bezpečnost a obecně obsah a kvalitu služby.
Právo na odstoupení od smlouvy
Každý zákazník, který nakupuje na www.griffeshop.com, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od přijetí zboží.
Právo na odstoupení od smlouvy dává možnost vrátit zakoupený produkt, o který již nemáte zájem, a Griffeshop vám nabízí možnost vrátit tento výrobek využitím procedury vrácení přímo z vašeho uživatelského panelu v několika krocích; nebo nám můžete oznámit svůj úmysl odstoupit od smlouvy e-mailem nebo poštou, jak je uvedeno ve formuláři pro vrácení.
Stačí přistoupit ke své historii objednávek, vybrat objednávku, od které chcete odstoupit, a postupovat podle procedury v několika krocích. Pokud si vyberete tuto možnost, zašleme vám potvrzení o přijetí odstoupení od smlouvy e-mailem.
Vrácení zboží je na náklady Griffeshop.
Když se produkt vrátí do našich skladů, griffeshop provede vrácení peněz nebo vystaví kredit bez lhůty platnosti, který můžete využít na www.griffeshop.com
Poznámka: Vrácená částka nebo kredit, které budou vystaveny, nezahrnují počáteční náklady na dopravu.
Odstoupení od smlouvy může být uplatněno do 14 dnů od přijetí zboží. Vrácení je zdarma a bude provedeno na náklady Griffeshop s jejím dopravcem.
Pokud narazíte na potíže, můžete klidně napsat na assistenza@griffeshop.com a obdržíte pokyny, jak dokončit vrácení.
Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy:
V případě využití bezplatného vrácení musí být produkty vždy vráceny v původním obalu.
Griffeshop upozorní zákazníka, pokud výrobky neodpovídají výše uvedeným pokynům. Zákazník si je může vyzvednout v našich skladech do 15 dnů.
Objednávky, které nebudou vyzvednuty v uvedených termínech, budou zlikvidovány.
Vedení si vyhrazuje právo posoudit případné anomálie a účtovat dodatečné náklady.
Právo na odstoupení od smlouvy popsané výše se nevztahuje na následující případy:
a) smlouvy o službách po úplném poskytnutí služby, pokud bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a s jeho přijetím ztráty práva na odstoupení od smlouvy po úplném provedení smlouvy profesionálem;
b) dodávky zboží nebo služeb, jejichž cena je vázána na fluktuace na finančním trhu, které profesionál nemůže ovlivnit a které mohou nastat během doby odstoupení od smlouvy;
c) dodávky zboží vyrobeného na míru nebo jasně personalizovaného;
d) dodávky zboží, které rychle ztrácí kvalitu nebo se rychle kazí;
e) dodávky zboží jako produkty spodního prádla a plavky, které se z hygienických důvodů nebo z důvodů ochrany zdraví nehodí k vrácení;
f) dodávky zboží, které se po dodání svou povahou neoddělitelně mísí s jinými výrobky;
g) dodávky alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření smlouvy o prodeji, jejichž dodání může proběhnout pouze po třiceti dnech a jejichž skutečná hodnota závisí na fluktuacích na trhu, které nemůže profesionál ovlivnit;
h) smlouvy, ve kterých spotřebitel konkrétně požádal profesionála o návštěvu za účelem provedení naléhavých oprav nebo údržby. Pokud profesionál při této návštěvě poskytne služby nad rámec toho, co spotřebitel konkrétně požadoval, nebo zboží odlišné od náhradních dílů potřebných k provádění údržby nebo oprav, právo na odstoupení od smlouvy se vztahuje na tyto další služby nebo zboží;
i) dodávky audio nebo video nahrávek nebo počítačového softwaru v pečetěném balení, které byly otevřeny po doručení;
l) dodávky novin, časopisů a časopisů s výjimkou smluv o předplatném na dodávku takových publikací;
m) po třetím požadavku na vrácení do 12 měsíců bude zákazník muset nést náklady na dopravu na vlastní náklady.
n) dodávky ubytování pro nebytové účely, přepravu zboží, služby pronájmu automobilů, cateringové služby nebo služby týkající se volnočasových aktivit, pokud smlouva stanoví konkrétní datum nebo období provádění;
o) dodávky digitálního obsahu prostřednictvím nemateriálního nosiče, pokud bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a s jeho přijetím skutečnosti, že v takovém případě by ztratil právo na odstoupení od smlouvy.
Záruka
Záruka se vztahuje výhradně na spotřebitele a nemůže být uplatněna profesionály nebo podniky, které kupují produkty na fakturu nebo DIČ. Zákonná záruka shody Borelli Store s.r.o. (Griffeshop.com) je zodpovědná vůči spotřebiteli za jakoukoli neshodu, která existovala v době doručení zboží a projevila se až do dvou let od doručení zboží - nedostatek musí spotřebitel nahlásit Borelli Store s.r.o. do dvou měsíců od jeho objevení prostřednictvím příslušného dokumentovaného oznámení. Shodou se rozumí, že spotřební zboží:
a) je vhodné pro běžné použití, pro které jsou zboží stejného typu obvykle používána;
b) odpovídá popisu provedenému prodejcem a má vlastnosti zboží, které prodejce představil spotřebiteli jako vzorek nebo model;
c) má obvyklé vlastnosti a výkon zboží stejného typu, které by spotřebitel mohl rozumně očekávat, s ohledem na povahu zboží a případně na veřejná prohlášení o konkrétních vlastnostech zboží učiněná v této souvislosti prodejcem, výrobcem nebo jeho agentem nebo zástupcem, zejména v reklamě nebo na etiketě;
d) je rovněž vhodné pro zvláštní použití, které si spotřebitel přál a které bylo prodejci sděleno při uzavření smlouvy a které prodejce také přijal prokazatelnými skutky.
V případě správně nahlášeného nedostatku shody v rámci lhůt má spotřebitel právo: - Primárně na opravu nebo výměnu produktu, podle svého výběru, pokud požadované řešení není objektivně nemožné nebo příliš nákladné ve srovnání s druhou možností; - Subsidiárně (pokud první dvě řešení jsou nemožná, nebo nebyla včas přijata) lze požadovat snížení ceny nebo ukončení smlouvy. Řešení se považuje za příliš nákladné, pokud by vyžadovalo od prodejce náklady, které jsou nerozumné ve srovnání s druhou možností, s ohledem na:
a) hodnotu, kterou by zboží mělo, pokud by nedošlo k neshodě;
b) rozsah neshody;
c) možnost, že alternativní řešení může být provedeno bez významných nepříjemností pro spotřebitele.
Opravy nebo výměny musí být provedeny do přiměřené lhůty od žádosti spotřebitele. Časování závisí na typu produktu a povaze nedostatku. Do maximální lhůty 90 dnů, pokud nebudeme schopni vrátit opravený produkt, produkt s nedostatkem shody bude nahrazen stejným produktem nebo, pokud již není dostupný, produktem s podobnými vlastnostmi a funkcemi, nebo vrácením zaplacené částky.
Borelli Store s.r.o. certifikuje originalitu každé své akce tím, že každému dodavateli nechá podepsat smlouvu, která jej zavazuje zaručit svým zákazníkům prodej originálních produktů bez vad, které odpovídají právním předpisům aktuálně platným. Pokud by některý z našich zákazníků měl pochybnosti, neváhejte nás kontaktovat: assistenza@griffeshop.com
V případě zásilek nesprávných produktů nebo poškození při přepravě po příslušné kontrole se ujmeme na vlastní náklady řešení situace.
Vrácení peněz
Každé vrácení peněz proběhne stejným způsobem, jakým byla zaplacena původní objednávka, pokud nebude dohodnuto jinak a za předpokladu, že s tím nebudou spojeny žádné náklady jako důsledek vrácení peněz, nebo na žádost zákazníka prostřednictvím nákupního poukazu, který nebude mít žádnou lhůtu platnosti a nebude mít žádný kód; jednou provedeno, automaticky se odečte z celkové částky vaší nové objednávky.
Slevové kupóny nebo propagační kódy nikdy neudělují právo na vrácení peněz v hotovosti. Proto v případě jejich použití k úhradě celé nebo části kupní ceny, v případě vrácení nikdy nebudou vráceny v hotovosti, ale vždy ve formě slevy.
Zejména v následujících případech:
- zboží k vrácení kvůli chybě Borelli Store s.r.o.,
- zboží k vrácení nebo z důvodu práva na odstoupení od smlouvy,
- zboží k vrácení z důvodu zrušené objednávky,
- zboží nedodatelné z důvodu nedostupnosti.
Borelli Store s.r.o. vrátí pouze cenu zboží sníženou o aplikovanou slevu pro dané zboží (například, pokud byl použit k nákupu kód se slevou 10 %, vrácení peněz bude činit cenu zboží sníženou o 10 %).
Ochrana osobních údajů
Borelli Store s.r.o. zaručuje maximální respekt k údajům poskytnutým zákazníky a ochranu jejich soukromí.
Informace
Borelli Store s.r.o. je držitelem a správcem údajů poskytnutých uživateli v souladu a v dodržení zákona č. 196 ze dne 30.06.2003 známého jako zákon o ochraně osobních údajů.
Proto implementovala adekvátní politiku ochrany a správy údajů.
Účel
Procházení webem je zdarma a nevyžaduje registraci. Pouze v okamžiku nákupu budou vyžadovány údaje přímo potřebné k uzavření postupu, tj. pro: - definování smluvního vztahu a následného právního a daňového plnění, stejně jako pro umožnění efektivního řízení finančních a obchodních vztahů.
Poskytnutí požadovaných údajů je dobrovolné, ale odmítnutí znamená, že Borelli Store s.r.o. nemůže uzavřít smlouvu a tudíž poskytnout produkty a služby. - propagační komunikace, marketingové aktivity nebo obchodní informace prostřednictvím zasílání e-mailů nebo newsletterů, které budou adresovány pouze těm, kteří o to výslovně požádali.
Jaké osobní údaje jsou vyžadovány: Požadují se pouze údaje potřebné pro provádění smluvního vztahu, žádné údaje "citlivé" povahy (např. náboženství, politika, zdraví, sexuální život atd.) nebo "soudní" údaje by neměly být uvolněny. Způsob zpracování a bezpečnost zpracování údajů probíhá použitím jak papírových, tak počítačových a telematických prostředků prostřednictvím vhodných struktur zajišťujících bezpečnost a důvěrnost těchto údajů a spravovaných výhradně důvěryhodným personálem.
Komunikace a šíření:
Vaše údaje nebudou žádným způsobem komunikovány ani šířeny, kromě způsobů a účelů uvedených výše, za tímto účelem mohou přistupovat k údajům:
a) subjekty pověřené v rámci naší společnosti v souvislosti s vykonávanými úkoly (např. správa a řízení prodeje)
b) subjekty, kterým je umožněn přístup k údajům na základě právních předpisů, předpisů nebo právních předpisů EU (např. finanční stráž, policejní síly, regulační orgány atd.)
c) subjekty pro řízení inkas a plateb. Údaje jsou šifrovány a zpracovávány přímo správci s použitím SSL (Secure Socket Layer), nejbezpečnějším protokolem dnes dostupným a pro uživatele zcela průhledným.
d) subjekty, které potřebují přístup k vašim údajům z důvodu potřeb spojených s vztahem, který existuje mezi vámi a námi, v rámci přísně nezbytných hranic pro plnění jim svěřených úkolů (např. přepravci atd.)
e) naši poradci, v rámci nezbytných hranic pro plnění úkolů, které jim naše společnost svěřila (např. účetní, účetní střediska atd.)
f) společnosti pro údržbu hardwaru a softwaru ve vztahu k nezbytné údržbě, vylepšení atd. našich infrastruktur
Práva na vaše údaje. Změna a zrušení
V souladu s čl. 7 zákona č. 30.06.2003 máte právo požádat o potvrzení, změnu, zrušení vašich údajů nebo o jejich nepoužívání (samozřejmě kromě případů, kdy si přejete dokončit nákup).
Správce údajů
Správcem údajů, ke kterému je možné se obrátit (zasláním písemné žádosti poštou nebo e-mailem) pro uplatnění práv uvedených v předchozím bodě je: Borelli Store s.r.o.
Stížnosti
Každá případná stížnost by měla být adresována na assistenza@griffeshop.com