Zásady Doručení

Způsoby doručení a náklady na doručení

Naše zásilky jsou realizovány prostřednictvím expresního kurýra. Když jsou zásilky realizovány prostřednictvím expresního kurýra, po odeslání objednaných produktů obdrží zákazník e-mailem číslo zásilky (sledovací číslo), pomocí kterého může sledovat zásilku v reálném čase. Tyto informace budou zaslány přímo přepravní kurýrní službou, aby se zákazníkovi zaručilo 100% služeb. Zboží je zabaleno a doručeno kurýrovi ve lhůtách a podmínkách uvedených výše nebo specifikovaných na každém produktovém listu. Doba doručení je uvedena v uživatelském panelu v rámci každého objednávkového listu. Počet dnů potřebných k doručení je třeba považovat pouze za pracovní dny. Když je objednávka svěřena kurýrovi, doba doručení se pohybuje od 1 do 2 pracovních dnů (s výjimkou ostrovů a obtížně dostupných oblastí). Výše uvedené dodací lhůty jsou pouze orientační a mohou se lišit v důsledku faktorů, které nejsou pod naší kontrolou (špatné počasí, stávky, ...). Pokud je platba na dobírku, je kurýr odpovědný za vybrání dlužné částky před doručením balíku. V případě nepřítomnosti může kurýr zanechat oznámení nebo se pokusit o opětovné doručení, po kterém bude zboží uloženo na příslušném místě na několik dalších dní. V případě vyzvednutí v jejich kanceláři se obecně nepředpokládají žádné další poplatky. Doporučujeme zákazníkovi, aby při převzetí zboží zkontroloval, zda počet balíků odpovídá tomu, co je uvedeno na přepravním dokumentu, a zda je obal neporušený a nevykazuje žádné poškození nebo zjevné změny. V případě nesrovnalostí, poškození nebo zjevných změn okamžitě tyto okolnosti nahlaste doručovateli tím, že na dokument ke schválení uvedete poznámku "PŘIJATO S VÝHRADOU - poškozený balík". Pouze tímto způsobem bude možné přiřadit přepravci jakékoli škody způsobené během přepravy po doručení; jinak bude balík považován za doručený správně. Borelli Store srl nenese odpovědnost za žádné problémy, které se během přepravy vyskytly.